AdVenture Capitalist Wikia
Advertisement

Ulepszenia zwiększają zyski, które otrzymujemy z naszych Inwestycji. Dzielą się na trzy kategorie:

EZ Upgrader[]

Sully "Spike" H. Conner to Menedżer, którego można zakupić za 1 Anielskiego Inwestora. Zakupiony, dodaje małą ikonkę obok Mnożnika Zakupu, która pokazuje najtańsze ulepszenia, które nie zostały zakupione.

EZ Upgrader nie daje żadnych korzyści oprócz łatwiejszego zakupowania pieniężnych ulepszeń, a jego koszt jest tak niski, że można go zakupić dla samej wygody.

Quik Buy Upgrader[]

Louis Fittui to Menedżer, którego można zakupić za 33 biliony (miliardy) Anielskiego Inwestora. Zakupiony, pozwala Ci na zakup Pieniężnych i Anielskich Ulepszeń poprzez jedno kliknięcie. Jest to bezpieczny sposób zakupu Anielskich Ulepszeń, ze względu, że Quik Buy Upgrader wyświetla jedynie te ulepszenia, które nie przekraczają 1% całkowitej ilości AI.

Tak samo jak EZ Upgrader, Quik Buy Upgrader nie zapewnia żadnych korzyści, a jedynie wygodę zakupowania ulepszeń. Ze względu na cenę, nie jest warty kupowania, zanim gracz zgromadzi znaczną ilość AI. Aczkolwiek, w późniejszych etapach gry, gdy do wykupienia jest cała masa ulepszeń, jest pomocny. Blokuje możliwość "przeklikania" i zakupienia ulepszeń kosztujących za dużo AI.

Advertisement