FANDOM

Ulepszenia zwiększają zyski, które otrzymujemy z naszych Inwestycji. Dzielą się na trzy kategorie:

EZ UpgraderEdytuj

Sully "Spike" H. Conner to Menedżer, którego można zakupić za 1 Anielskiego Inwestora. Zakupiony, dodaje małą ikonkę obok Mnożnika Zakupu, która pokazuje najtańsze ulepszenia, które nie zostały zakupione.

EZ Upgrader nie daje żadnych korzyści oprócz łatwiejszego zakupowania pieniężnych ulepszeń, a jego koszt jest tak niski, że można go zakupić dla samej wygody.

Quik Buy UpgraderEdytuj

Louis Fittui to Menedżer, którego można zakupić za 33 biliony (miliardy) Anielskiego Inwestora. Zakupiony, pozwala Ci na zakup Pieniężnych i Anielskich Ulepszeń poprzez jedno kliknięcie. Jest to bezpieczny sposób zakupu Anielskich Ulepszeń, ze względu, że Quik Buy Upgrader wyświetla jedynie te ulepszenia, które nie przekraczają 1% całkowitej ilości AI.

Tak samo jak EZ Upgrader, Quik Buy Upgrader nie zapewnia żadnych korzyści, a jedynie wygodę zakupowania ulepszeń. Ze względu na cenę, nie jest warty kupowania, zanim gracz zgromadzi znaczną ilość AI. Aczkolwiek, w późniejszych etapach gry, gdy do wykupienia jest cała masa ulepszeń, jest pomocny. Blokuje możliwość "przeklikania" i zakupienia ulepszeń kosztujących za dużo AI.